torsdag 20 januari 2011

En liten trälåda


" Jag vet att jag inte är någon skönhet eller så
Om du lämnar mig kan jag och det förstå
Vad har jag att ge dig som ingen annan har
Jag är ingen särkild medan du är underbar!
Aldrig skall jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig och jag är där för dig.
De inte upp"


Så står det på denna låda, som jag gav mannen i mitt liv åt, på julen. Den innehåller förutom ett vackert budskap, stearinrosor till att tända brasan med.

8 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Vilken fin present! och som jag sagt förut jag gillar verkligen din kakelugn, tycker att den är urläcker!!

Mvh
Frida

Essi sa...

Den kunde bo hos mig oxå! Vilken fin sång de är förresten..

Fågel Blå sa...

Åhh vilken fin present!!!!
ha en fin dag!
Kram kathrine

sylvia sa...

åå så vakkert,
ønsker deg en herlig dag.
klem fra sylvia

Nina sa...

Såååå fint!
Jag gillar också eran kakelugn.
Och du, jag tar inte alls illa upp om du inte hinner svara på frågorna. Jag tycker det är roligt med pris, men när det blir stress eller om de blir som en slags kedjebrev, nej, då gillar jag dom inte!

Unknown sa...

Hej!
Jag är så himla oteknisk så just nu skriver jag svar med hjälp av romantiska hem Petra, hon har lovat mig att visa hur detta med bloggandet fungerar så snart kan jag förhoppningsvis svara och så vidare själv. Ville bara säga att jag blev sååå glad över din fina kommentar det värmde så mycket att jag tror mig kunna leva på det i flera flera månader! Jag är nämligen något blygg så det hör verkligen inte till vanligheten att jag vågar visa upp det jag gör. Ha en underbar fortsatt dag kram Jessica, UniCumhttp://melikeunicum.blogspot.com/

kattiiiiss sa...

Vilken underbar gåva att få ge bort, ännu underbarare att få ta emot.

Trevlig blogg!

Mycket annat & lite betong sa...

Så fin lådan är! Har du textat själv?

Trevlig helg!
Agneta